6 Aralık 2014 Cumartesi

App Önerisi

Yazmak için tonlarca fikrim, yazmamak için tonlarca bahanem var. Bu aralar yazmak isteyipte yazmamak için direneni oynuyorum. Biliyorum yazsam yazıcam ama elim gitmiyordu ne kaleme ne bilgisayara. Ben de bu arada bol bol cupcake yaptım, film izledim , tırnaklarımı güzel uzattım, yeni appler keşfedip, yürüdüm. Frambuazlı cupcake enfes bir olay hemen tarifine bakıp deneyin derim. Kendimi mutfağa adadığım şu bir ayda "Kitchen Stories" isimli ha-ri-ka bir app keşfettim. Tabi içindeki daha ha-ri-ka tarifleri deneyince götüm göbeğim büyüdü. Ama durur muyum? Hayır, onun için de "Pump Up" diye bir app keşfettim. Ne kadar işe yaradığı muamma ama size yeni gözde applerimi tanıtmak isterim.

Önce sevdiğim içi kullandığım; Kitchen Stories
Uygulamayı açtığınızda önünüze tüm tariflerin olduğu bir sayfa geliyor. Ne tarif ararsanız hepsi var. Kendinize göre favorilerinizi oluşturabiliyorsunuz. Ve de yapması kolay olmayan bir takım şeyin vidyolu gösterimi var.
Tarif fazla olunca aradığımızı bulmak kolay olmuyor, bunun için de filtre koymayı atlamamışlar tabii;

Aradığınız her çeşit şey mevcut. Kalorisine pişme süresine, laktozsuzuna, glütensizine kadar ayarlayabiliyorsunuz. Ayrıca tarif paketi olarak daha seçenekler var. Uygulama içi satın alımlar sadece yılbaşı, şükran günü tariflerinde var.



Ben en çok tatlılara vuruldum açıkçası. Tariflerin gerekli olan her ayrıntısı ve her tarifin vidyosu mevcut. Tariflerin kapkacak bölümündeyse her tarifte kullanılan araç-gereçler var. Alışveriş listesine ekle seçeneği ile de kendi listenizi oluşturabiliyorsunuz.


En güzelide kendi tarifleriniz ile kendi kitabınızı oluşturabiliyorsunuz. Mutfakla az biraz ilişkiniz varsa bu appe aşık olmanız muhtemel.

Şimdi de "Ben nasıl kilo vericem ya?" diye ağlarken keşfettiğim app; Pump Up


Bu uygulamada tüm dünyadan kullanıcıların yediklerini, sporlarını, vücutlarında ki değişimleri takip edebilirsiniz. Kendinize özel workout oluşturabilir, kalori hesaplayabilirsiniz.


Motive eder, motive edilirsiniz. Kilo vermek için doğru appi arıyorsanız kesinlikle Pump Up.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder